جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

از بین بردن لک های صورت

اگر صاحب کارخانه، شرکت، موسسه باشید حتما با واژه سئو آشنا هستید

از بین بردن لک های صورت

۸ بازديد

از بین بردن لک های صورت

 

درمان لک در اصفهان در مراکز تخصصی مرتبط با این امربا متدهای جدید و شیوه های تخصصی امکان پذیر است. وجود انواع لک روی پوست صورت و بدن به عنوان یکی از عوامل آزاردهنده برای افراد به ویژه خانم ها محسوب می شود و مقوله درمان آن به بهترین شیوه در کمترین زمان ممکن مورد توجه افراد است.

لک های قهوه ای پوستی به دلایل مختلفی پدیدار می شوند که از جمله آنها می توان به وراثت، قرار گرفتن طولانی مدت زیر نور مستقیم خورشید بدون استفاده از محافظ های مناسبی مانند ضد آفتاب در زمان هایی که اشعه دارای قدرت و نفوذ بالایی برای آسیب به پوست است، بارداری و تغییرات هورمونی مرتبط با بارداری، بالا رفتن سن و همین طور داشتن پوستی بسیار روشن و حساس که مستعد ایجاد لک می باشد اشاره کرد. در نهایت زمانی که ملانین در پوست به میزان بالایی تولید گردد نتیجه آن به صورت لک ها و کک و مک ظاهرمی شود. این لک ها نواحی مختلفی از بدن را درگیر می کنند که آثار آنها بیشتر روی پوست دست و صورت نمایان می گردد.

درمان لک در بسیاری موارد به دلیل پراکنده بودن و عمق بالا وهمین طور گسترش لک ها در سطح وسیعی از پوست نیاز به تخصص و آگاهی کافی پزشک مربوطه داشته باشد. درمان لک به منظور کمرنگ شدن لک ها تا حد ممکن و حذف دائمی آنها سبب تمایز امر درمان در این مراکز می شود. با رعایت دقیق و منظم برنامه های مراقبتی پوستی که جهت درمان لک ارائه می شوند می توان انتظار داشت که در مدت زمان مشخص ظاهر پوست به حالت اولیه بازگردد. عدم آگاهی و دانش کافی درمان کننده ممکن است نتایج جبران ناپدیری را برای فرد به وجود آورد. بنابراین توصیه می شود برای شروع و پیگیری درمان به مراکز تخصصی مراجعه شود.

روش های مختلف درمان لک

امروزه درمان لک با تنوع بالایی انجام پذیر است که از مهم ترین آنها می توان به لیزر درمانی، سرما درمانی، لایه برداری، میکرودرم، تکنولوژی IPL اشاره کرد. هر کدام از این روش های درمانی با مزایا ومعایب مختلفی همراه است. انتخاب روش مناسب برای حصول نتیجه بهتر، بستگی به نظر متخصص و همین طور میزان وسعت لک ها و شکل ظاهری آنها دارد. کک و مک و هر نوع رنگدانه آزاردهنده موجود روی پوست که ظاهر آن را از حالت طبیعی خارج کرده و از زیبایی پوست کم می کند با در نظر گرفتن جنس پوست و عمق لک قابل درمان است. بهتر است پاکسازی پوست به گونه ای باشد که توام با از بین بردن لک های موجود آسیب های جانبی ناشی از روش درمان را تا حد ممکن کم کند. در برخی موارد  روش های پیشگیرانه برای محافظت هرچه بیشتر پوست و تغذیه مناسب حهت بهره مندی از ویتامین های کافی ایجاد لک ها را کمتر می کند. تغییرات هورمونی ازجمله عواملی است که در بروز لک ها قابل پیشگیری نیست از این رو درمان لک در اصفهان به عنوان مقوله ای تخصصی مورد توجه قرار می گیرد .

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.